tirsdag den 26. juni 2012

Give away

Nå men det er vel også ved at være på tide at jeg vover mig ud i en give away. Har tænkt på det nogle gange, men syntes ikke lige at jeg havde noget.
Men nu forsøger jeg.

Du kan vinde en halskæde og et par ørestikker som på billedet. Den pinke farve er neon-pink.


Du deltager:
  - med 1 lod, ved at lægge en kommentar
  - med 3 lodder, ved at lægge en kommentar, tilmelde dig som fast læser og linke til min give-away på din   
    blog.

Brug gerne billedet til at linke med.

9 kommentarer:

  1. jeg snupper 1 lod, De er rigtig fine.
    Jeg er også vild med at lave øreringe og smykker, du kan se dem på min blog under Etiketter Øreringe og halskæder by me.

    Altså hvis du har tid og lyst.

    Mvh Helena
    madebyme-helena.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Jeg hopper på med 3 lodder, søde! Så fine!

    SvarSlet
  3. Den skal jeg da vinde! Snupper med det samme 3 lodder.
    Super fine sager.

    SvarSlet
  4. Hej jeg tager tre lodder - linker lige i morgen😉

    SvarSlet
  5. Hejsa!

    Jeg er med på et lod. Det er en rigtig fin give away. Krydser fingre for mig...:-)

    Kh Trine

    SvarSlet
  6. Hej Louise, jeg skal da også lige være med på 1 lod :-)
    Har du set min mail? :-) knus Gitte

    SvarSlet
  7. Jeg vil da også være med!!! Havde helt glemt din give away igen, søde :-)) 3 lodder i potten, tak ;-)
    Knus

    SvarSlet
  8. Jeg kan da vist lige nå med på et enkelt lod ;o). God sommer. Kh. Pia

    SvarSlet
  9. Ihh Louise, jeg skal da også være med :)
    SÅ fint!

    SvarSlet